Over dit congres

Digitale transformatie van uw service- en onderhoudsorganisatie

Het jaarcongres SMART Service & Maintenance helpt u uw service- en onderhoudsstrategie te transformeren. Hierbij wordt gekeken naar het optimaal samenspel tussen de geïntegreerde processen, de nu beschikbare technologie en de technologie van de nabije toekomst.

Door de voortdurende stroom aan ontwikkeling van nieuwe technologieën en de razendsnelle implementatie daarvan verandert de wereld zienderogen.  Internet of Things, Machine learning, Artificial Intelligence, Predictive Service & Maintenance, 3D printing, Digital Twin, AR/VR & MR en de continue stroom aan data zijn slechts een aantal voorbeelden van technologieën die de wereld op dit moment in rap tempo transformeren.

Er komen steeds meer mogelijkheden om (interne) klanten te helpen met betere, meer innovatieve en snellere dienstverlening. Verregaande digitalisering is noodzakelijk om kostentechnisch relevant te blijven en de nodige efficiency te realiseren. Anderzijds biedt ‘connected’ zijn kansen om u als organisatie te onderscheiden door nieuwe toegevoegde waarde te bieden en u uit te dagen in nieuwe businessmodellen te denken. Bijvoorbeeld door servitization. Klanten zullen dit ook in toenemende mate van u gaan verlangen. De extra’s van vandaag zijn namelijk de vanzelfsprekendheden van morgen.

Na dit congres bent u op de hoogte van de kansen en uitdagingen die nieuwe technologieën met zich meebrengen. U leert van experts welke direct toepasbare technologieën voorhanden zijn. De diverse best practices in het programma laten u zien welke succesvolle stappen collega-bedrijven al genomen hebben en welke hobbels ze hebben moet overwinnen. En nog belangrijker; hoe ze dat gedaan hebben!

Naast een inhoudelijk sterk congresprogramma biedt het congres u een uitgelezen mogelijkheid om te netwerken met uw vakgenoten en u aan hun te ‘spiegelen’. Meld u kosteloos aan en laat u direct inspireren!

Onderwerpen die aan bod komen

  • Adoptie en gebruik van technologie
  • Optimaliseren van service- en onderhoudsprocessen
  • Predictive Maintenance
  • Remote Service
  • Transformatie van businessmodellen
  • Servitization
  • Augmented Reality & Mixed Reality

In het programma komen onder andere de bovenstaande onderwerpen aan bod. Deze onderwerpen worden aangeboden en besproken tijdens  inspirerende keynotes, diverse best practices, hands-on workshops en in interactieve rondetafelsessies.

Doelgroep

  • Maintenance Manager
  • (Field) Service Manager
  • Plant Manager
  • Operations Manager
  • IT Manager
  • Digital Transformation Manager
  • Innovation Manager

Deelname aan dit congres is kosteloos voor management en senior specialisten die werkzaam zijn bij een eindgebruikersorganisatie en zelf geen aanbieder zijn van producten, diensten en/of tooling op het gebied van service- en onderhoudsoptimalisatie.

Blijf op de hoogte!

Mis geen enkele congresupdate en meld u aan voor onze nieuwsbrief!