Data Quality 2022

Het fundament voor een datagedreven organisatie

CONGRES & ONLINE EVENT

Congresdag: 22 maart

ONLINE EVENT: START 23 MAART

Maak de verbinding!

De wereld digitaliseert in rap tempo en steeds meer organisaties transformeren richting datagedreven werken. Hierbij is het essentieel dat de data op basis waarvan beslissingen worden genomen  kwalitatief hoogwaardig is. Maar hoe zorg je er nu voor dat de data die gebruikt wordt van de juiste kwaliteit is en blijft?

Om u vast de eerste tip te geven, het thema van deze editie van het Data Quality event luidt: Maak de verbinding!

Header DQC Data Quality Conference

Enkele sprekers van de vorige editie

Nicole Pfeiffer

Nicole Pfeiffer

Senior medewerker Datamanagement bij PGGM

Ingmar Hensbergen

Ingmar Hensbergen

Manager Datamanagement bij Intergamma

Janita Sluurman

Janita Sluurman

Head of Data bij Eurofiber

Ruud Sneep

Ruud Sneep

Mede oprichter JADS MKB Datalab

Laatste nieuws

Blijf op de hoogte

Data Quality 2021 was een groot succes!
7 juli 2021

Data Quality 2021 was een groot succes!

Op vrijdag 31 maart 2021 ging het online Data Quality event van start. Het event was vanwege Corona één keer verzet, maar dit was aan het enthousiasme van de deelnemers en partners niet te merken. Met dank aan 135 data professionals, 6 business partners, 3 kennispartners en 1 mediapartner kijken we terug op een geslaagd […]

Lees verder
Microsoft kreeg in zes maanden bijna 25.000 dataverzoeken
19 april 2021

Microsoft kreeg in zes maanden bijna 25.000 dataverzoeken

In de periode van juli tot december 2020 is Microsoft 24.798 keer door een overheidsinstantie verzocht om gebruikersinformatie te delen. Het bedrijf heeft ruim een kwart van deze verzoeken afgewezen.

Lees verder
Customer Due Diligence as value driver for business success
25 maart 2021

Customer Due Diligence as value driver for business success

Customer Due Diligence (CDD) has become an indispensable part of standard business practice. Companies are constantly occupied with ensuring that potentially harmful customers are “intercepted” as early as possible in the process and kept out of the organisation. This continually requires to adhere to more stringent measures in how organizations on-board and manage new and […]

Lees verder

Enkele van onze partners

Wij werken onder andere samen met:

Blijf op de hoogte!

Mis geen enkele congresupdate en meld u aan voor onze nieuwsbrief!